Στα πλαίσια μιας άσκησης στο μάθημα της γλώσσας της Δ΄ τάξης (τετράδιο εργασιών - α΄τεύχος , ενοτ . 1 , ασκ 3, σελ 8) με δεδομένες κάποιες λέξεις που ομοιοκαταληκτούν (π.χ. παιδιά - αμμουδιά , γλάρος - φάρος , κοχύλια - χίλια κ.α.) να τι έγραψαν οι μαθητές του ολοημέρου Χαριστές Δημήτρης και Καυκιά Σοφία :
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Όμορφο το καλοκαίρι
είναι σαν ένα αστέρι.
Στην ακτή βρήκα κοχύλια,
ήτανε περίπου χίλια.
Να ! πετάει ένας γλάρος
και ανάβει ένας φάρος !
Να και κάμποσα παιδιά !
Παίζουνε στην αμμουδιά .
Κι ο βυθός γεμάτος μύδια,
έχει ψάρια μα και στρείδια.
ΣΟΦΙΑ ΚΑΥΚΙΑ (Δ΄ τάξη)
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Δες, πετάει ένας γλάρος
και φωτίζει ένας φάρος.
Στην ακτή παίζουν παιδιά,
στη ζεστή την αμμουδιά,
που έχει βότσαλα, κοχύλια
Τι πολλά ! Περίπου χίλια !
Μέσα στο νερό ψαράκια
κολυμπούν με καβουράκια.
Τι ωραίο καλοκαίρι !
Λαμπερό σαν ένα αστέρι !
ΧΑΡΙΣΤΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (Δ΄ τάξη)
"Ο Αυγουστος"
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αυγουστος παιδια
δεν ειναι μηνας για δουλεια
Ολα τα παιδια
παιζουν στην αμμουδια
Μαζεοουν τα κοχυλια
που ' ναι στην αμμο χιλια
Βλεπουν και ενα γλαρο
που πετα πανω απ'τον φαρο
Ο Αυγουστος ειναι καλοκαιρι
Και βγαινει το πιο λαμπρο αστερι